25 Ocak 2009 Pazar

Liseli kız üvey babasıyla kaçtı

Kayseri'de bir liseli kız, annesinin ikinci eşiyle birlikte evden kaçtı.
Kayseri'de 42 yaşındaki Fatma Gökçe, ilk eşinden olan 17 yaşındaki kızı Ö.D ile ikinci eşi 36 yaşındaki Yılmaz Gökçe'nin birlikte kaçtığı iddiasıyla polise başvurdu. Talihsiz kadın, "Yılmaz'ı görmek bile istemiyorum. Ama, kızımın bulunmasını istiyorum. Kızımı affetmeye hazırım" dedi.

İlk eşi Mustafa D.'nin kızı Ö.D. 5 aylıkken trafik kazasında öldüğünü, yaklaşık 6 yıl sonra inşaat işçisi Yılmaz Gökçe ile evlendiğini anlatan Fatma Gökçe, "Kızım, Yılmaz'ın yanında büyüdü, onu babası gibi bildi. Davranışlarından hiç şüphelenmedim. Kızım ona (baba) derdi" diyerek ağladı.

"KIZIMI AFFETMEYE HAZIRIM"

13 Haziran'da Yamula Barajı'na pikniğe gittiklerini belirten Fatma Gökçe, "Eşim Yılmaz, kızım Ö. ve 10 yaşındaki oğlum Emre ile pikniğe gitmiştik. Eşim, kızımı da yanına alarak 'Annemlere uğrayıp döneceğim' dedi. Emre de onlarla gitmek istedi ama eşim yanlarına almadı. Hiç şüphelenmedim. Uzun süre bekledik dönmediler, geceyi orada geçirdik. Sabah eve geldiğimizde eşimin 200 YTL, televizyon ile kızımla kendisinin kıyafetlerini alarak, evden ayrıldıklarını gördüm. Bir daha ikisinden de haber alamadım" diye konuştu.

Çevreden, ikinci eşi ile öz kızının Antalya'ya kaçtıklarını ve kızının 18 yaşını doldurmasını beklemek için saklandıklarını duyduğunu iddia eden talihsiz kadın, "Eşim, iş bulursa inşaatlarda çalışırdı. Sürekli kumar oynardı. O'nun yüzünü bile görmek istemiyorum. Ama, kızım cahil, mutlaka kandırıldı. Kızımın bulunmasını ve kurtarılmasını istiyorum" şeklinde konuştu.

Lise 4'ncü sınıfa geçen ve başarılı bir öğrenci olan kızının bulunmasını isteyen talihsiz kadın, şunları söyledi: "Bir hayırseverin evinde oturduğum için kira vermiyorum. Ama, hiçbir gelirimiz yok. Aşevinden yemek alıyorum. Arada evlere temizliğe gidiyorum. Çok zor durumdayız. Kızım bulunursa affetmeye ve yeniden bağrıma basmaya hazırım. Ama , 2'nci eşim olacak adamı görmeyi bırakın, adını bile anmak istemiyorum."

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil